System Oscar’s Grind

System Oscar’s Grind powstał z myślą zminimalizowania ryzyka w grach hazardowych. Po raz pierwszy został opisany w latach 60-tych XX wieku. Dokonano również symulacji komputerowej 280000 rzutów, która dała pozytywne wyniki.

Jak obstawiać

Gracz przez cały czas obstawia jedno z poniższych zdarzeń dających niemal 50% szansę na wygraną (np. cały czas kolor czerwony).

1-18 Even Red Black Odd 19-36

Strategia Oscar’s Grind zakłada ponowne obstawianie przegranego zakładu w przypadku przegranej oraz podniesienie stawki o jedną jednostkę bazową w przypadku wygranej, ale tylko wtedy gdy gracz odnotował stratę. System ten zawsze dąży do uzyskania jednej jednostki zysku – w tym momencie gracz kończy cykl i ponownie zaczyna grę od stawki bazowej. Ważnym momentem jest ostatni zakład dający graczowi zysk – jeśli wygrana dałaby zysk większy od jednostki bazowej, gracz powinien tak zmniejszyć stawkę, żeby wygrana dała zysk nie większy niż wartość stawki bazowej.

Praktyka

Gracz:

  1. stawia 1zł Stawka bazowa na kolor czerwony
  2. przegrywa, stawia 1zł Poprzedni zakład na kolor czerwony
  3. przegrywa, stawia 1zł Poprzedni zakład na kolor czerwony
  4. wygrywa 2zł, wciąż notuje stratę 1zł, więc stawia 2zł Poprzedni zakład + stawka bazowa (1zł + 1zł ) na kolor czerwony
  5. przegrywa, stawia 2zł Poprzedni zakład na kolor czerwony
  6. wygrywa 4zł, wciąż notuje stratę 1zł, ale tym razem do osiągnięcia wystarczy stawka 2zł, więc zamiast 3zł Poprzedni zakład + stawka bazowa (2zł + 1zł ), stawia 2zł na kolor czerwony.
  7. wygrywa 4zł, w tym momencie zysk gracza osiągnął wartość stawki bazowej, także zaczyna grę od początku – stawia 1zł na kolor czerwony.

W tym wypadku gracz w sumie postawił 1 + 1 + 1 + 2 + 2 + 2 = 9zł, a wygrał w sumie 2 + 4 + 4 = 10zł.

Zauważalną cechą strategii Oscar’s Grind, jest fakt, że gracz zwiększa stawkę, w przypadku wygranej, a nie jak w większości systemów – w przypadku przegranej. Brzmi to dość zachęcająco, jednak prawdopodobieństwo osiągania sporych strat i żmudnego wychodzenia na plus jest dość spore. System ten wymaga żelaznej dyscypliny i sporego kapitału.

Przykładowe scenariusze

Scenariusz 1

Natychmiastowa wygrana.

Zakład Wynik Stawka Wygrana Zysk/Strata
1 12 1zł 2zł 1zł

Scenariusz 2

Wariant optymistyczny.

Zakład Wynik Stawka Wygrana Zysk/Strata
1 11 1zł -1zł
2 21 1zł Poprzedni zakład 2zł 0zł Wygrana – stawka – strata (2 – 1 – 1)
3 25 1zł Do osiągnięcia zysku wystarczy stawka 1zł -1zł
4 7 1zł Poprzedni zakład 2zł 0zł Wygrana – stawka – strata (2 – 1 – 1)
5 5 1zł Do osiągnięcia zysku wystarczy stawka 1zł 2zł 1zł Wygrana – stawka + zysk (2 – 1 + 0)

Scenariusz 3

Wariant pesymistyczny

Zakład Wynik Stawka Wygrana Zysk/Strata
1 11 1zł -1zł
2 25 1zł Poprzedni zakład
-2zł
3 7 1zł Poprzedni zakład 2zł -1zł Wygrana – stawka – strata (2 – 1 – 2)
4 2 2zł Poprzedni zakład + stawka bazowa (1zł + 1zł ) -3zł
5 2 2zł Poprzedni zakład -5zł
6 18 2zł Poprzedni zakład
4zł -3zł Wygrana – stawka – strata (4 – 2 – 5)
7 29 3zł Poprzedni zakład + stawka bazowa (2zł + 1zł ) -6zł
8 9 3zł Poprzedni zakład 6zł -3zł Wygrana – stawka – strata (6 – 3 – 6)
9 33 4zł Poprzedni zakład + stawka bazowa (3zł + 1zł ) -7zł
10 6 4zł Poprzedni zakład -11zł
11 1 4zł Poprzedni zakład 8zł -7zł Wygrana – stawka – strata (8 – 4 – 11)
12 7 5zł Poprzedni zakład + stawka bazowa (4zł + 1zł ) 10zł -2zł Wygrana – stawka – strata (10 – 5 – 7)
13 8 3zł Do osiągnięcia zysku wystarczy stawka 3zł -5zł
14 14 3zł Poprzedni zakład 6zł -2zł Wygrana – stawka – strata (6 – 3 – 5)
15 32 3zł Do osiągnięcia zysku wystarczy stawka 3zł 6zł 1zł Wygrana – stawka – strata (6 – 3 – 2)

System Oscar’s Grind w praktyce

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powrót to góry strony